Translate

joi, 30 mai 2013

Un mic sport

  Stateam si discutam odata cu un coleg de facultate care , doreste foarte mult sa se mai ingrase, sa aiba putina forma, masa musculara, cat de cat sa fie. Bineinteles, ca nu vrea nici sa se ingrase, doar organismul sa se mai dezvolte. O perioada de timp din viata lui a facut fitness, dar de cand s-a lasat de acest sport, a slabit foarte mult. Ce vreau sa zic prin asta? Pai colegul acesta, doreste mult sa poata lua ceva in greutate, sa se mai dezvolte, si sa nu mai fie asa de slabut. Cum poate face asta? Pai asa cum i-am spus, si spun si aici, trebuie in primul rand vointa.

   Uite cum sta treaba. M-am interesat ceva mai bine inelgatura de ce este atat de slabut. Am aflat ca baiatul acesta cand facea sala luase si foarte mult in kilograme. Deci nu era plin de muschi, sau ceva de genul acesta, era si gras in acelas timp. Se simtea foarte stanjenit de acest fapt, asa ca a ales sa mai slabeasca. Cum a facut asta? Mie sincer mi s-a parut foarte ciudat. Facea mult sport , nu manca mai nimci toata saptamana, doar apa de baut, si doar la sfarsitul saptamanii manca ceva , carne de peste, mai exact conserve de peste. Ce vreau sa zic aici? Aici vreau sa zic , ca daca vrei sa faci un sport, si vrei sa slabesti, nu trebuie sa te apuci in asa fel, incat sa slabesti asa cum a facut acest coleg al meu. Discutand cu el, si mai citind unele si altele pe internet, mi-am dat seama, ca sa zic asa, ca ceea ce a facut el a afectat cumva organismul. Chiar el imi spunea ca oricat ar manca, nu reuseste sa se mai ingrase. Practic mananca, dar nu stie unde intra.

   Ce am vrut sa spun cu aceasta poveste? Nu am vrut sa spun decat 2 lucruri. Daca vrei sa faci sport, trebuie sa ai in primul rand vointa, si in al doilea rand, trebuie sa incepi sa faci sport, in asa fel incat nici sa iti afectezi organismul. Multi nu prea inteleg asta, si se arunca asa aiurea la a face sport. O zic si din propria experienta. Am facut si eu odata asa, si bine ca nu am patit ceva rau, sa nu mai reusesc sa ma ingras.

   Sfatul meu este urmatorul. Pentru cei care vor sa faca sport din placere, este foarte bine acest fapt, demn de admirat, dar totusi sa fim atenti mai exact de ce facem sport. Am cunoscut anumite persoane care faceau sport, pentru un lucru, sa atraga fete. Acela nu mai este sport din placere, desi acele persoane spuneau ca fac sport ca le place. Ori pentru ca iti place, ori pentru fete. Una trebuie sa fie.

  Si un al doilea sfat pe care toti ar trebui sa stie, dar uni stiu asta , il aplica , au grija, dar alti nu se tin de asa ceva. Cel mai bine este cand faci sport, este bine sa iti faci un program in asa fel incat sa il poti respecta. Cel putin asa face mai toata lumea, dar uni nu fac asta. Nu o spun , ca si cum eu as fi un mare sportiv, dar o spun din propria experienta. De exemplu: daca vrei ca sa se cunoasca munca pe care ai depus-o pentru corpul tau, atunci fati un program in asa fel incat sa il respecti cu strictete. Cel putin mi-e unu imi placea sa merg la sala, nu neaparat pentru fizic, ci din placere, devenise o obisnuinta , si stateam cam in jur de 3 ore la sala si lucram. Multi carora le-am zis asta nu ma credeau, dar sa stiti ca prima data a fost greu, dar cu timpul corpul se obisnuieste si poate lucra mult mai mult decat se crede. Stiu chiar pe un om destul de invarsta, apropiat de 60 , care mergea la sala, si statea destul de mult pentru varsta lui, si in acelas timp tragea cu greutati mari. Deci vedeti voi, corpul se obisnuieste cu greul daca te tii de el.

   Deci trebuie sa ai vointa, sa ai un program bine stabilit, sa ai un obiectiv in minte, pentru ce faci un sport. Bine poti face sport si pentru a atrage fete, poti face sport sa slabesti, poti face sport sa te mentii, sunt multe obiective, dar daca ajungi sa faci sport din placere, le poti avea pe toate .

  Da ! Si sa nu uit inlegatura cu slabitul. Multi inteleg pentru a slabi trebuie sa nu mai mananci mult, sa incepi sa tii un regim cu strictete etc. Nu se face asa. Intradevar , este bine totusi sa mai renuntam la mancare, dar la cele care au grasimi multe. Acelea  ar fi bine sa le rarim, nu neaparat sa renuntam de tot la ele.

   Uite programul meu pentru slabit. Am reusit in 2 saptamani sa dau ceva jos de pe mine , si ma mirat in acelas timp foarte mult.
        - alergare 5 zile pe saptamana a cate 30-45 de minute. Nu prea repede , dar nici prea incet, moderat sa fie
        - cel putin 3 alergari dimineata. De ce asta? Pentru ca in timpul somnului tu arzi din calorii, si daca incepi de dimineata cu o alergare de 30 de minute macar, se reduce considerabil grasimile ( asta faceam pe stomacul gol )
        - dupa fiecare alergare , o masa bogata in legume si fructe, cu jumatate de paine.
        - seara cel putin 30 de minute le dedicam numai flotarilor de toate stilurile si abdomenlor tot de toate stilurile.

   Pentru mine acest program a functionat, si da roate si in ziua de astazi. Daca vreti, incercati si voi, si veti vedea pe parcurs ca se vor mai reduce din kilograme.

   Cam asta este vorba despre sport. Nu este cine stie ce articol, dar il puteti folosi ca o baza in a incepe sa faceti sport. Daca vreti  informatii mai ample, mai detaliate si venite de la profesionisti, dati un search pe google si veti gasi destule.  Bafta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu